Wrestling

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wrestling

Welkom op hèt forum voor Nederlandse wrestling fans. Ben jij een wrestling fan en praat je er graag met anderen over? Iedereen is welkom, jong en oud!


4 plaatsers

    DVD's / Documentaires / Network Specials

    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van Luuk wo feb 18, 2015 3:31 pm

    Bespreek hier alles over wrestling DVD's, documentaires en andere dingen die op de Network te vinden zijn


    Laatst aangepast door Luuk op za feb 28, 2015 4:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    MarwanRamon
    MarwanRamon


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 24-02-15

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van MarwanRamon di feb 24, 2015 6:22 pm

    Dusty Rhodes Documentary:

    Eerste documentary die ik helemaal heb afgekeken, voordat ik de Documentary opstartte dacht ik bij mezelf na, waarom zou ik nou een documentary van Dusty Rhodes kijken, je hebt er genoeg, Bret Hart, Sting, WCW. Maar Dusty Rhodes was in de 70's/80's best wel beroemd EN ik ken alleen zijn naam en dat hij de vader is van Goldust en Cody Rhodes.

    In het begin moest ik wel een beetje wennen aan zijn stem om alles goed te kunnen volgen, hij zat op 3 verschillende scholen en uiteindelijk de West Texas State University dacht ik. Waar Ted DiBiase, Tito Santana, Funk Brothers en Tony Blanchard.
    Iedereen zei ook heel kort dat hij en Dick Murdoch een geweldige tag-team waren(The Texas Outlaws). Ik heb ook korte stukjes van sommige matches van hun gezien in de documentary en het zag er goed uit hoor.
    Uiteindelijk wilde Dusty geen Tag Team wrestler meer zijn en ging hij door als een single wrestler in Championship Wrestling From Florida(CWFF), ze lieten ook de arena zien. Best wel leuk om te zien eigenlijk. Ik heb ook de oorsprong gezien van waar hij begon met zijn American Dream, vanuit een slechte villain een good guy geworden. *Btw, ik moet zeggen dat deze documentary best wel leuk is hoor* De meeste mensen van het publiek in CWFF waren dan ook voor Dusty. Best wel leuk om te zien eigenlijk. Stardust aka Cody Rhodes is een dikke nak van Dusty Rhodes zijn nickname in de 70's waar zijn nickname dus ook Stardust was.

    Eddie Graham(CWFF owner) en Vince McMahon Sr. sloten een deal en ze lieten Dusty Rhodes(CWFF) tegen Billy Graham(WWWF) vechten voor de WWF Championship die hij won via Count Out. Billy Graham won de rematch in een Texas Death Match.(De Texas Death Match heeft andere regels dan die van de NWA.)


    Verder nog wat stukken van hun Texas Death Match gezien, lijkt me echt een hele gruwelijke match, deze match ga ik dan ook wel een keer heel goed bekijken.

    Nu een stukje NWA denk ik, een match tegen Harley Race, Harley Race vind ik zelf ook wel leuk(buiten zijn kut WWF run) dus deze ga ik ook wel eens bekijken. Hij wint en krijg de NWA championship.
    Ook wat momenten waarbij je Ric Flair en Dusty Rhodes in verschillende matches ziet. Dat zijn denk ik ook gold matches, de build up lijkt me dan ook wel vet om te zien.

    Uiteindelijk toen WCW niet meer bij NWA hoorde was Dusty een wrestler maar hij vervulde ook hele belangrijke rollen als staff. Hij was iets in de richting van booker en nog vele andere dingen. Totdat op een gegeven moment iemand kwam aanzetten die iets deed wat Dusty niet leuk vond en toen verliet Dusty WCW.

    Nu gaat het over zijn WWF run en nu heb ik weinig interesse, alles wat ik in zijn WWF run zie vind ik niet echt leuk of een drama. Pokedot ofzoiets en common man. Jerry Lawler en de zoon van Eddie Graham vonden dit niet de Dusty Rhodes die ze kende, totaal mee eens. Alleen maar dansen en dat is het.
    Dan word dat wijf waarmee Dusty Rhodes danste gekocht door Ted DiBiase, ik denk dat er sws zeker wel ruzie was. Sapphine of Sapphire heette ze. Daarna bemoeit Goldust aka Dustin Rhodes zich ermee, en nu wordt het best wel leuk, een Dustin Rhodes Vs. Ted DiBiase feud, ik moet niet vergeten dat dit een Dusty Rhodes documentary is.

    Dusty Rhodes gaat terug naar WCW samen met Dustin Rhodes en ze vormen een tag team genaamd The Nasty Dream en ze teamde samen met The Nasty Boys in War Games waar zij ook hadden gewonnnen. Dusty Rhodes was weer de booker etc.

    Dusty gaat terug naar huis aangezien zijn vrouw ziek was en hij en Dustin hadden sinds de dag dat Dusty vertrok 5 jaar niet meer met elkaar gesproken. Dustin ging bijna trouwen en zat in de Goldust gimmick in de WWF. Toen Dusty zijn zoon dus in die gimmick zag kreeg hij een dikke deppressie en dacht van oh shit, mijn zoon draagt een dress, hij snapte dus ook niet welke kant Dustin opging en Dusty zat toendertijd nogsteeds bij WCW.

    Ik hoorde Goldust Vs. Roddy Piper feud, lijkt me super leuk om te bekijken.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik denk niet dat iemand uberhaupt heeft geprobeerd dit allemaal te lezen maar dat maakt mij niet uit. Dusty Rhodes, iemand waarvan ik geen flikker kende. Echt dit is echt een documentary dat iedere Wrestling fan moet gaan kijken. Heb hier echt geen spijt van. Het verloor alleen even mijn interesse in zijn WWF run als pokedot ofzoiets. Maar echt deze documentary verdient een dikke 9. Ik denk dat mensen mij fucking hard gaan uitlachen en vinden dat ik te overdreven ben, maar ik vind van niet en een 9 vind ik wel zo op zijn plaats voor een documentary voor één van de wrestlers met meeste charisma.
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van Luuk di feb 24, 2015 6:35 pm

    Nou, heb het met plezier gelezen hoor Marwan.
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van SexyTim di feb 24, 2015 7:01 pm

    Ik heb alle documentaires die op de Network staan. CM Punk´s documentaire is zeer interessant om nu te bekijken na alles wat er gebeurd is
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van ElroyJetson di feb 24, 2015 11:14 pm

    Ik ben momenteel bij de NWA/WCW marathon van mij, en leuk om de dingen terug te lezen in jouw verhaal wat ik paar weken geleden gezien heb, beetje memories terughalen. Dusty was idd booker rond die tijd, ik ben blij dat jij het een leuke DVD vond Marwan.
    MarwanRamon
    MarwanRamon


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 24-02-15

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van MarwanRamon wo feb 25, 2015 9:03 pm

    WWE Vs. WCW Monday Night Wars

    Een documentary waar ik best wel naar uitkijk want tja, WCW.

    Dit interesseerde mij echt, de tactieken van Bisschoff, Lex Luger terughalen naar WCW terwijl zijn contract nog een paar dagen liep in WWE samen met Razor Ramon, Diesel en Alundra Blayze(in WCW als Medusa). Nu merk ik pas hoe goed en leuk de Monday Night Wars was. De nWo vond ik een hele grote flop, nu bekijk ik deze documentary en ik vind ze awesome.

    Wat ook in de documentary wordt genoemd door Chris Jericho waar ik mee eens ben is dat de 2 redenen waarom WCW beter was dan WWE is dat in WWE wrestlers zoals Shawn Michaels, Bret Hart en Owen Hart echt de mensen waren die er een goede show probeerde van te maken en heel erg hard werkte. Terwijl WCW de nWo had en de bovennatuurlijke Lucha division dat ook heel erg leuk is. DX was best wel grappig, ik denk dat Vince ook iets moest hebben dat lijkt op de nWo alleen dan beter dus DX, maar ik vind zelf nWo gewoon beter.

    Steve Austin, was oorspronkelijk een WCW star en als WCW wist wat ze met hem moesten en hem gewoon gingen pushen, dan had misschien WWE nooit de kans gehad om Austin te krijgen. Het zou echt moeilijk zijn voor WCW om Steve Austin zijn WWE gimmick te overtreffen met een betere gimmick, onmogelijk zeg maar.

    Documentary is bijna afgelopen en alles was nog wel leuk, alleen tja elke maandag, week in week uit dezelfde shit begint ook te vervelen. Ik wed dat als WCW hun young talent hadden gepushed, ze nu nogsteeds zouden bestaan en dat WWE misschien zelfs weg was. Eigenlijk zou WCW nog wel langer kunnen bestaan of zelfs nog bestaan want Bisschoff wilde de company kopen, het mocht alleen dan zonder de tv airtime, tja, dan valt er ook weinig meer te doen, geen airtime is geen WCW.


    Vind deze documentary een 8,5 waard. Ik raakte bijna tot niet mijn hoofd van het scherm.
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van ElroyJetson wo feb 25, 2015 11:31 pm

    nWo een flop, wat DVD's / Documentaires / Network Specials 0741
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van ElroyJetson wo feb 25, 2015 11:33 pm

    WCW zou niet langer zijn bestaan als je er meer over weet (geen zin om alles uit te leggen, zoek je maar lekker zelf uit).
    Tenzij Bischoff het overkocht, maar uiteindelijk koos AOL/Time Warner voor Vince McMahon zelf.
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van SexyTim do feb 26, 2015 1:50 am

    Ik ben wel benieuwd naar die "bovennatuurlijke" lucha division
    MarwanRamon
    MarwanRamon


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 24-02-15

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van MarwanRamon do feb 26, 2015 12:42 pm

    Je ziet een plaatje van Jim Crockett voorbij komen, want Jim Crockett Promotions. Dan nog Dusty Rhodes en Ric Flair want NWA, daarna van Eric Bisschoff en Goldberg want WCW.
    Je ziet 6 territories voorbij komen waaronder: BTW, WWWF, NWF, IWA, Toronto en Mid Atlantic(Jim Crockett).  Jim Crockett die verzon de first PPV(Starrcade '83), verzon om op kabel te gaan lang voordat andere promoters het verzonnen. Je hoort Dusty zeggen dat hij en Crockett zo close waren. Dat ze buddy's waren. Crockett zei dan ook dat Dusty zijn plan voor een PPV het beste snapte van alle mensen.

    Jim Barnett, Senior Consultant van WCW joinde NWA, Vince McMahon met de WWF joinde ook NWA en, dat heb je goed gezien WWF joinde NWA waar later hun grootste rivaal uit zal groeien. Vince McMahon kwam zelfs op TV met World Championship Wrestling op de achtergrond. Hij kwam zelfs gewoon bij Ted en zei ik geef je $500.000 per jaar, Ted belt Jim, je bent off. Iedereen dacht van dit is het eind van onze era. Dit is het eind van Jim Crockett Promotions. Op een gegeven moment wilde Ted WWF van zijn SuperStationTBS dat iedereen in Amerika wel kende. Jim vroeg Vince hoe hij zijn plek op TBS terug kon krijgen wat het ook koste. Zoals verwacht, wilde Vince een groot bedrag, een miljoen dollars, voor het contract met TBS. Zij kochten het en Vince wilde ook rond die tijd WrestleMania, dus betaalde zij fucking voor hem WrestleMania.

    Ik voel me op dit moment best wel kut aangezien er een stukje kwam van Magnum T.A. die één van de beroemdste wrestlers ooit zou kunnen worden, maar werd gehinderd door een erge auto ongeluk. Je krijgt een kans maar door iets kan je hem niet grijpen.

    WCW had Crockett Promotions overgekocht. Ze hadden gruwelijke superstars, gruwelijke matches, maar geen systeem of leadership. Ze haalde Jim Herd binnen, een fucking director van hockey clubs in St. Louis.  Die ging dus later weg, en Ole Anderson was ook booker, Teddy Long zei dat hij de slechtste booker ooit was.  Dat hij niet mee wilde met de tijd. Dus toen kwam Dusty Rhodes. Maar een groep mensen die wilde dat elke staffworker booker mocht zijn behalve een wrestler, omdat ze dachten dat die niet slim genoeg waren. Dus de wrestlers wilde dat Bill Watts hun booker werd aangezien hij een Wrestling achtergrond heeft, een eigen territory en ook de booker van die territory was. Bill Watts werd gehired, maar daarna was niemand er blij. Hij wilde terug naar de basics. 1 regel was dat de matten om de ring  weggingen.  Ze hadden heel veel schulden in 11 maanden weggehaald maar ze hadden er nog wat, maar Watts was het zat omdat er elke keer nieuwe problemen kwamen. Dus ging hij weg en kwam Bill Shaw, hij zorgde voor kabels, nieuwe camera's, light's en een audio system. Maar Shaw and iemand gehired die hem kon helpen, ja hoor, Eric Bisschoff. Hij werkte als announcer bij de AWA. Ze hadden maar een $300.000 budget, en hadden 3/4 Clash Of Champions in een jaar en 3 PPV's,  hij deed de Clashes weg zodat er meer PPV's kwamen. Wat ik niet snap is waarom Hogan trouwens Watts haat. Hogan was op dat moment unemployed, en Mike Graham zei dat ze Hogan moesten signen. Shaw zei dat hij geld had, en dat ze dat wijs moesten gebruiken, en dat ze ermee mochten doen wat ze willen. Dus er was een match bezig komt er een banner langs dat Hogan met WCW heeft gesigned.

    Hier begint mijn favo stukje, WCW met Bisschoff en Nitro, Nitro was live,  dus WCW zei gewoon de results en dikke spoilers over WWF voordat de eerste match begon van Nitro. Zodat de mensen als ze het saai vonden gewoon Nitro konden kijken en niet hoefde te switchen voor shit.

    Ik ben al een stuk verder waarbij de nWo meer heeft gedaan, meer members heeft enzo. Ik hoorde dat de nWo eigenlijk was gepakt van een Stable met hetzelfde doel als nWo alleen die stable zat in New Japan en was er al eerder. Ze introduceerde de cruiserweights, en wat ik ervan heb gezien was goed, erg goed zelfs. Hier zag je dan ook Eddy Guerrero, Chris Jericho, Rey Mysterio en Dean Malenko, en andere wrestlers zoals Jushin Liger. Ik denk dat ik de WCW Cruiserweight division wel het leukst ga vinden van all time.

    WCW haalde celebrities om hun programma  beroemder te maken en ze stopte die ook in de main event, maar hoe meer je dat doet des te minder andere jonge wrestlers de kans krijgen om te gaan main eventen, denk hierbij aan de cruiserweights.

    Tijdens Halloween Havoc 1998 Goldberg Vs. DDP, lag het beeld er tijdens de match opeens uit, miljoenen moesten worden teruggegeven aan de fans.

    Vince Russo kwam, zag wat angles waarvan ik dacht, moet dit nou? Daarna kwam nog David Arquette, wie is hij uberhaupt? WCW Championship Title? Waarom?

    Het was bij WCW en Jim Crockett Promotions altijd een probleem van leadership, iets wat bij WWE gewoon goed ging.

    Ikzelf denk dat als WCW een goede leadership had, niet heel erg snel groot wilde zijn maar gewoon kleine stappen nam, hun gruwelijke midcarders pushte er veel meer uit was gehaald.  

    Ik vind deze Documentary wel een 8 waard ik wil het hoger geven maar een 8,5 is wel iets aan de hoge kant.
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van ElroyJetson do feb 26, 2015 5:07 pm

    DAVID ARQUETTE? SCREAM? READY TO RUMBLE? HALLO?
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van Luuk za feb 28, 2015 4:53 pm

    Had even de Network Special over de Austin/McMahon feud (beide delen) gecheckt, arguably de beste WWE feud aller tijden. Er was niet veel wat onbekend voor mij was, maar het is voor het eerst dat ik echt die hele feud van het begin in 96/97 met Austin on the rise tot de HOF inductie van Austin in 2009 in chronologische volgorde werd voorgeschoteld. Ik raad dit dan ook aan aan diegene die of net als ik het totaal plaatje nog een keer willen zien, of maar weinig ervan hebben gezien en nou echt weten wat er gebeurd is. Is mooie documentaire.

    Gesponsorde inhoud


    DVD's / Documentaires / Network Specials Empty Re: DVD's / Documentaires / Network Specials

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 8:55 pm