Wrestling

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wrestling

Welkom op hèt forum voor Nederlandse wrestling fans. Ben jij een wrestling fan en praat je er graag met anderen over? Iedereen is welkom, jong en oud!


+2
Luuk
GALKIE
6 plaatsers

    Voorstel Topic

    GALKIE
    GALKIE


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 18-02-15

    Voorstel Topic Empty Voorstel Topic

    Bericht van GALKIE wo feb 18, 2015 4:24 pm

    Om dus te weten te komen wie er achter welk account schuilt, een klein simpel voorstel topicje, vooral handig en makkelijk voor de nieuwelingen.

    Mijn naam is Kelvin, 20 jr oud, woonachtig in Almelo en waan al rond sinds de hyves periode van onze groep waar we elkaar hebben leren kennen.
    Heb de Oldskool era van ons meegemaakt, de Hyves Era, en de Snoeten era.. Nu dus een geheel nieuwe Era die hier begint.. En ik hoop op veel nieuwe gezichten.
    Welkom.

    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Voorstel Topic Empty Re: Voorstel Topic

    Bericht van Luuk wo feb 18, 2015 4:43 pm

    Goed idee. Ik ben Luuk en ik ben jullie heer en meester. Zonder mij waren jullie hier niet geweest. Nee grapje. Nouja, ik meen het wel, maar hiet serieuze introductie: 20 jaar op tijd van schrijven, studerend in Maastricht #nerd. Eerste keer dat ik in aanraking kwam met wrestling was in 2007 toen ik Day of Reckoning op de GameCube kocht. Datzelfde jaar kwam ik wat video's tegen op YouTube en was ik verkocht. De eerste match die ik heb gezien was John Cena vs Big Show op Wrestlemania XX en natuurlijk ben je dan gelijk fan van Cena. Vervolgens heb ik zo'n anderhalf jaar alleen maar dingen gecheckt op YouTube voordat ik in januari 2009 de allereerste SmackDown van het jaar keek en vanaf toen heb ik het wekelijks gevolgd. Sinds 2013 ben ik actief begonnen met het volgen van New Japan en Ring of Honor. TNA heb ik soms gevolgd maar nooit echt blijven hangen. Ik hou van oude shows terugkijken en ben dol op rankings van wat dan ook. Ik joinde de Hyves groep eind 2008 en was daar toen full-time te vinden. Nu zo'n 6 jaar later is er een hechte groep ontstaan met hele goede vrienden en dat is super chill enzo.
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    Voorstel Topic Empty Re: Voorstel Topic

    Bericht van SexyTim do feb 19, 2015 1:49 pm

    Ik ben Tim, beter bekend als SexyTim. Ik heb dit forum gemaakt maar Luuk steelt de credits. 17 jaar oud, Ik heb een rare obsessie met Christian, The Rock, AJ Lee en de Hogan fan in mijn pf. Ik begon met WWE kijken in 2010, toen ik zapte en langs Eurosport aan. Daar was de 1993 Royal Rumble bezig, wat ik de beste match ooit vond. Daarna de maanden daarna alleen maar Royal Rumble's en Rock & Taker video's gekeken. Heb alle Rumbles in een maand tijd gezien ofzo. Eerste volledige RAW die ik keek was het debuut van Nexus (wat ik heel vet vond, ondanks mijn Cena fandom) en mijn eerste volledige payperview was Summerslam 2010, wat het einde was van mijn Cena fandom, want dat vond ik fucking stupid. TNA kijk ik ook, al weet ik niet waarom. De best damn wrestling on the planet kijk ik ook, Lucha Underground. ROH vind ik altijd lastig om de een of andere reden. NJPW probeer ik zo veel mogelijk te kijken, maar loop flink achter. Heb nu nog NJPW World maar als mijn contract niet verlengd word (loopt 17 maart af) ga ik die opzeggen. Was op een missie alles ooit terug te kijken, beginnende met Wrestlemania I, daar ben ik in augustus tijdlijk mee gestopt, en ga nu eerst Tuesday Night Titans kijk want dat is fucking amazing. Buiten wrestling ben ik Feyenoord fan, en tijdens Feyenoord wedstrijden heb ik een hekel aan iedereen die dat niet is. Love to y'all I love you
    fourtune33
    fourtune33


    Aantal berichten : 2
    Registratiedatum : 18-02-15

    Voorstel Topic Empty Re: Voorstel Topic

    Bericht van fourtune33 do feb 19, 2015 9:18 pm

    Hallo mensen, mijn naam is Barend Johannes Sjoerd Wesdijk. Ik ben huidig 19 jaar en woon helemaal in de buurt van Zeeland. Ik ben rond 2003/4 begonnen met WWE echt te kijken. Alleen het nadeel is. Ik heb een geheugen van een zeef dus niet teveel vragen over het verleden van WWE xD. Naast WWE heb ik als grote hobby's met computers bezig zijn, gamen, en alles wat met Anime te maken heeft. Vervolgens word ik door iedereen ''De Tongdestroyer'' genoemd lekker zo houden. Vervolgens kan ik mezelf gerust een heavy gamer noemen. Hm wat valt d'r voor de rest nog te vertellen? Ik haat buiten, ben altijd een binnenpersoon geweest. Voetbal ben ik geen fanatieke fan, maar heb Feyenoord in mn bloed lopen ;p. Naast WWE ben ik erg fan van Indies en kijk graag TNA, CZW, ROH, Chikara pro, Dragon-Gate USA en ga nog maar ff door. Verder vind ik Darten & Pokeren ook erg leuk om naar te kijken. This is me bitches

    avatar
    Aikerte


    Aantal berichten : 74
    Registratiedatum : 18-02-15

    Voorstel Topic Empty Re: Voorstel Topic

    Bericht van Aikerte vr feb 20, 2015 9:16 am

    Hallo ik ben Aike Schoutens, 18 jaar, en woon in Bergen op Zoom, oftewel in Brabant. Ik zit momenteel nog op de middelbare school, gymnasium 5 en zit nu voor mijn examen jaar. Buiten wrestling ben ik vooral een voetbal fan van Feyenoord & Chelsea FC. Ook speel ik ondertussen 9 jaar gitaar. Ik begon wrestling te volgen rond de Nexus periode. Mijn eerste payperview die ik heb gezien was Survivor Series 2010. Had een gruwelijke hekel aan Barrett en was binnen no time fan van Cena destijds. Mijn favo wrestlers zijn er te veel om op te noemen, maar Sheamus is wel iemand die altijd bovenaan pronkt net zoals ik een zwak heb voor The Miz. Verder probeer ik ook zoveel mogelijk NJPW te volgen, en ik wil me er toe zetten ROH te kijken, maar dat faalt hopeloos vaak. De missie om alles terug te kijken van wwe(zit nu in 1997) is ook bezig.
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Voorstel Topic Empty Re: Voorstel Topic

    Bericht van ElroyJetson vr feb 20, 2015 1:50 pm

    Hallow ik ben Brian Richter, al bijna 20 jaar forever alone (and still counting) en drug free, en ik ben jullie lopende WWE Encyclopedia. I have done it all and I have seen it all. Het begon in 2006 op de DSF, en ging zo verder met random YouTube filmpjes door de jaren heen. In 2009 begon ik WWE wekelijks te volgen met de RAW voor de Royal Rumble. In 2009 ook het eer gehad om de WWF / WWE pagina op Hyves mee te maken. Once in a lifetime experience. Sindsdien volg ik wrestling dagelijks. Ik stond eerst bekend om mijn highlights, wat mij veel geholpen heeft met de Encyclopedia gimmick, maar de meeste zijn ondertussen verwijderd. Nu sta ik meer bekend om mijn lach, mijn facepaint foto's en mijn collectie aan T-shirts. Verder haat ik Cena en is The Rock mijn favoriet, dus dat is allemaal wel te begrijpen neem ik aan. Dagelijks leven is gewoon rasslin' en meestal ook muziek. Soms lees ik dan een boek ofzo. Ik volg jaren geen voetbal meer, Ik speel geen instrumenten, Ik game zelden en ben niet echt een uitgaanstype. Ondertussen heb ik bijna heel Nederland wel gezien en heb de meeste mensen hier ontmoet. Ik heb 2 WWE events bijgewoond en 1 DPW event. Ik sta op de foto met Rob Van Dam, El Generico, Emil Sitoci, Santino Marella, Emma, Al Snow en de legendarische Head.

    Gesponsorde inhoud


    Voorstel Topic Empty Re: Voorstel Topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 8:31 pm