Wrestling

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wrestling

Welkom op hèt forum voor Nederlandse wrestling fans. Ben jij een wrestling fan en praat je er graag met anderen over? Iedereen is welkom, jong en oud!


+5
ElroyJetson
SRisamasu
Victor van Zoest
Luuk
SexyTim
9 plaatsers

    WWE Payperviews

    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    WWE Payperviews Empty WWE Payperviews

    Bericht van SexyTim wo feb 18, 2015 4:36 pm

    Upcoming Payperview: Wrestlemania 31

    Datum: 29 maart 2015
    Plaats: Santa Clara, CA
    Stadion: Levi's Stadium

    Poster:
    WWE Payperviews 15nk5jl

    Theme Song:


    Promo:


    Matchcard

    WWE World Heavyweight Championship
    Singles Match
    Brock Lesnar (c) vs Roman Reigns

    WWE Intercontinental Championship
    Ladder Match
    Bad News Barrett (c) vs R-Truth vs TBA

    Andre The Giant Memorial Trophy
    Andre The Giant Memorial Battle Royal
    The Miz vs Curtis Axel vs Ryback vs Fandango vs Adam Rose vs Zack Ryder vs Jack Swagger vs Titus O'Neill vs Darren Young vs TBA

    Triple H vs Sting
    _________________________________________________________________________________________________________

    Last Payperview: WWE Fastlane 2015

    Datum: 22 februari 2015
    Plaats: Memphis, TN
    Arena: FedExForum

    Poster:
    WWE Payperviews 3516blt

    Theme Song: (Fucking shite)


    Promo:


    Matchcard:

    Winner will face Brock Lesnar for the WWE World Heavyweight Championship in the Main Event of Wrestlemania
    Singles Match
    Roman Reigns def. Daniel Bryan

    WWE United States Championship
    Singles Match
    Rusev (c) def. John Cena

    WWE Intercontinental Championship
    Singles Match
    Bad News Barrett (c) def. Dean Ambrose by DQ

    WWE Tag Team Championship
    Tag Team Match
    Tyson Kidd & Cesaro def. The Usos (Jimmy & Jey) (c)

    WWE Divas Championship
    Singles Match
    Nikki Bella (c) def. Paige

    Seth Rollins, Kane & The Big Show def. Dolph Ziggler, Erick Rowan & Ryback

    Goldust def. Stardust

    Miz TV with Paul Heyman on the Pre-Show


    Laatst aangepast door SexyTim op di maa 03, 2015 12:06 pm; in totaal 7 keer bewerkt
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk wo feb 18, 2015 4:37 pm

    Verwachtingen:

    DB vs Reigns: lijkt me zeer sterk dat Reigns als face deze match wint, want dan voer je hemg ewoon aan de wolven. Hij wint dus of de match op een heel manier (low blow, cheap victory, whatever) of het wordt een Double Pinfall ofzo en dan Triple Threat op Mania. Zie Daniel Bryan het niet winnen iig en moeten ze ook eigenlijk niet doen hoe graag ik ook DB vs Lesnar wil zien.

    Rusev vs Cena: als Rusev wint kan Cena payback hebben op Mania. Als Cena wint kan Rusev payback hebben op Mania. Ik denk dat ze voor het tweede gaan, aangezien je dan ook het verbreken van Rusev's streak kunt gebruiken voor de opbouw naar Mania. Daarbij kan Rusev dan toch Cena verslaan op Mania, en dan maakt het niet uit dat zijn streak werd verbroken.

    Barrett vs Ambrose: zie Barrett winnen, Ambrose eventueel op Mania dan. Eigenlijk puur omdat Barrett weer zo lomp wordt gebooked dat het me bizar lijkt als ie gewoon weer title dropt.

    The Usos (c) vs Cesaro & Tyson Kidd: Cesaro & Kidd winnen, lijkt me vrij logische keuze.

    Nikki Bella (c) vs Paige: whatever, don't care.

    SD spoiler:
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SexyTim wo feb 18, 2015 5:17 pm

    Mijn verwachtingen

    DB wint via countout of DQ, omdat ze veel bij de build-up hebben gezegd dat in dit geval de winnaar tegen Lesnar gaat. Bryan zie ik nog wel winnen, wellicht met Rollins interference. Hopelijk zijn ze niet zo dom om Reigns te doen.

    Rusev vs Cena: Ik denk Rusev clean win, omdat het verbreken van Rusev's unbeaten streak meer impact zal hebben als hij Cena clean as a whistle heeft verslagen en het op WM gebeurt.

    BNB vs Ambrose: Zie ze de title nog wel meteen op Ambrose doen ook. Zolang ze maar high profile feud van maken, Ambrose in de midcard is career murder.

    Usos vs Cesaro/Kidd: Hoop Cesaro/Kidd, WWE lijkt de tag titles toch random te boeken

    Nikki vs Paige: Hoop Paige, denk Nikki

    SD! spoiler:
    Victor van Zoest
    Victor van Zoest


    Aantal berichten : 18
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : De Bilt

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Victor van Zoest wo feb 18, 2015 7:51 pm

    Mijn verwachtingen:

    Daniel Bryan vs Roman Reigns: Ik verwacht hier wel wat van, ik heb het idee dat ze hier toch nog iets onverwachts uit hun hoed kunnen trekken. Als Reigns gaat winnen, dan ben ik het eens met Luuk dat het als Heel zou moeten. Voor de rest heb ik ook nog wel het gevoel dat Reigns door interference kan gaan winnen. Maybe a Sheamus?

    Rusev vs John Cena: Ik hoop dat Cena hier wint, puur omdat ik hoop dat ze dan in een vervolg match Rusev kunnen laten winnen en dat is natuurlijk op Mania.

    Bad News Barrett vs Dean Ambrose: Ik denk dat Ambrose hier gaat winnen. Puur omdat ik het idee heb dat ze geen idee hebben waarop ze hem moeten booken. Hopelijk gaat dit wel een goede feud worden als ze dit naar WrestleMania gaan doortrekken

    The Uso's vs Cesaro & Tyson Kidd: Tag Team Scene is niet erg veel op het moment. Ben wel erg blij met Kidd & Cesaro als Team en hoop dat ze hier gaan winnen. Puur voor een beetje vernieuwing

    Nikki vs Paige: Ik denk dat Nikki hier gaat winnen. Misschien dat ze verliest door toedoen van Brie en dat ze dan doorgaan voor een grotere match op Mania. Natalya erbij ofzo!

    Another Match!:
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SRisamasu za feb 21, 2015 9:39 am

    Fast Lane Predictions

    Roman Reigns vs Daniel Bryan: Ik zal verbaasd opkijken als D-Bry hier wint, wat ik natuurlijk wel hoop ( ik bedoel DB vs Lesnar is gewoon fucking awesome ). Aangezien ze Reigns hebben uitverkoren om de nieuwe posterboy/Cena 2.0 te worden, zie ik de kans hier klein dan Bryan wint. Reigns dus.

    US Championship
    Rusev (c) vs John Cena
    En ook hier vrees ik voor het ergste. Misschien niet op Fast Lane maar wel op Mania. Ik zie deze match een DQ win voor Cena worden en dan op WM verbreekt hij de never pinned/submit streak van Rusev en is hij de nieuwe US champ. *Zucht*

    Six man tag
    Rowan/Ziggler/Ryback vs Rollins/Show/Kane
    Sluit deze storyline even af AUB. Word er nou wel moe van. Laat Orton op de RAW na Fast Lane returnen en een feud hebben met Rollins met als uitkomst een match op Mania. Voor deze match zeg ik dat de faces winnen.

    IC Championship
    BNB (c) vs Dean Ambrose
    Welp, I'm afraid I've got some bad news for Barrett. Hoop en zie hier Ambrose de nieuwe champ worden. Eigenlijk ook wel een beetje zielig, van de ME scene naar midcard in 2 maanden. Ambrose verdient beter.

    Goldust vs Stardust
    Vind het een beetje raar dat deze match al op Fast Lane is. De retirement match houden ze voor WM dat snap ik, maar toch... Had zelf een match tegen New Day ofzo gedaan en dan de break-up inplaats van op RAW.

    Tag Team Titles
    The Usos (c) vs Cesaro & Kidd
    Het zou geweldig zijn als the Brass Ring club wint maar zie dat niet gebeuren op Fast Lane (tenminste). Wie weet op Mania... Usos winnen op Fast Lane.

    Divas Championship
    Nikki Bella (c) vs Paige
    Nikki wint. Denk dat ze de title bij Nikki houden tot dat AJ Lee returnt. Dat zal wel post-mania zijn.

    Sting/HHH confrontation
    Wat gepraat van HHH en dan komt Sting uit. Staren elkaar aan voor een halve minuut en dan kijkt Sting naar Mania Sign en dan HHH ook. Terwijl HHH kijkt attackt Sting hem met de Scorpion Death Drop. Sting stands tall en je kan de match op een of andere RAW helemaal confirmen.



    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk za feb 21, 2015 12:53 pm

    SRisamasu schreef:Fast Lane Predictions
    IC Championship
    BNB (c) vs Dean Ambrose
    Welp, I'm afraid I've got some bad news for Barrett. Hoop en zie hier Ambrose de nieuwe champ worden. Eigenlijk ook wel een beetje zielig, van de ME scene naar midcard in 2 maanden. Ambrose verdient beter.

    WWE Payperviews Tumblr_m2yxazkYCw1qiwd8jo5_250_large

    Laten we even eerlijk zijn hier. Dean Ambrose is super chill enzo, maar het feit dat hij in de ME stond op TLC zegt niks. Er was geen Reigns, Daniel Bryan en ook geen Orton. Een Intercontinental Championship is perfect voor iemand zoals hij, en kan weer wat doen om de IC meer prestige te geven.
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van ElroyJetson za feb 21, 2015 12:58 pm

    WAAR IS DIE LIKE BUTTON?!!
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk za feb 21, 2015 1:10 pm

    *like*
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SRisamasu za feb 21, 2015 3:05 pm

    Luuk schreef:
    SRisamasu schreef:Fast Lane Predictions
    IC Championship
    BNB (c) vs Dean Ambrose
    Welp, I'm afraid I've got some bad news for Barrett. Hoop en zie hier Ambrose de nieuwe champ worden. Eigenlijk ook wel een beetje zielig, van de ME scene naar midcard in 2 maanden. Ambrose verdient beter.

    WWE Payperviews Tumblr_m2yxazkYCw1qiwd8jo5_250_large

    Laten we even eerlijk zijn hier. Dean Ambrose is super chill enzo, maar het feit dat hij in de ME stond op TLC zegt niks. Er was geen Reigns, Daniel Bryan en ook geen Orton. Een Intercontinental Championship is perfect voor iemand zoals hij, en kan weer wat doen om de IC meer prestige te geven.

    Snap je punt. Zolang ze Ambrose maar niet tegen types zoals Miz neerzetten.
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk za feb 21, 2015 3:46 pm

    Agreed
    avatar
    Aikerte


    Aantal berichten : 74
    Registratiedatum : 18-02-15

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Aikerte za feb 21, 2015 7:36 pm

    NIKS TEGEN MIZ! MIZ HEEFT WEL EEN MAIN-EVENT OP WRESTLEMANIA! WAAR IS DIE VAN PUNK HÉ?

    MIZ > PUNK

    (sorry kon het niet laten)
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SRisamasu za feb 21, 2015 9:34 pm

    WWE Payperviews M2Gvu9h
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van ElroyJetson za feb 21, 2015 10:49 pm

    Ahum?

    WWE Payperviews Dwx44z

    Meer Mania main events dan Miz en Punk bij elkaar Cool
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SexyTim za feb 21, 2015 11:36 pm

    Weet je wie ook meer Wrestlemania Main Events dan Punk hebben?
    WWE Payperviews 2mzci6o
    That's right
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SRisamasu zo feb 22, 2015 10:01 am

    Tsja, dat waren andere tijden. Dat Miz in de ME van WM heeft gestaan is gewoon vreselijk.
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van ElroyJetson zo feb 22, 2015 1:55 pm

    SRisamasu schreef:Tsja, dat waren andere tijden. Dat Miz in de ME van WM heeft gestaan is gewoon vreselijk.

    Is het niet? Op dat moment was Miz de top heel van de company (wat xD)
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SexyTim zo feb 22, 2015 2:59 pm

    Ik was een huge Miz mark toendertijd
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk zo feb 22, 2015 3:11 pm

    Miz de 'grootste' heel in de zin dat alle casual fans hem haatten, waar het natuurlijk om draait. CM Punk was overduidelijk de beste heel, tho.
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SRisamasu ma feb 23, 2015 11:03 am

    WWE Fast Lane
    ´
    Six man tag: Tsja, was geen goede match. Beetje rare keuze om Kane de winst te laten pakken maargoed.

    ORTON RETURN: Hell yeah, was echt blij om hem weer te zien. Word een leuke feud Orton vs Rollins

    Goldust vs Stardust: Ik snap de booking opzich wel, Stardust gaat winnen op Mania en retired Goldust. Beetje raar einde btw.

    Tag team titles Usos vs Brass Ring club: YEAH Cesaro & Kidd the new champs. Echt blij mee. Goede match ook.

    HHH/Sting face to face: Crowd was jammergenoeg beetje dood voor Sting. Goede segment en de match is set for Mania! Ben wel heel benieuwd of het uberhaupt nog wel een goede match wordt. Kan Sting dat nog wel, ik heb zo m'n twijfels.

    Divas title Nikki vs Paige: Hadden ze veel meer mee kunnen doen. Maar nee, weer een kut match met het typische divas match einde. De roll-up. Neem een voorbeeld aan NXT AUB.

    Bray Wyatt: Wat een feud wordt dit zeg, damn. Bray is echt een geweldenaar aan de mic. Zelfde als met Sting though, kan Taker nog wel een goede match neerzetten?

    IC Ambrose vs Barrett: Meh match met een kut einde. Ambrose wint op Mania, I get it.

    US Cena vs Rusev: Kan zomaar MOTN voor mij zijn. Goede match. Had meer problemen gehad met Cena die wint dan met Reigns die wint. Die low blow had van mij dan nou weer ook niet gehoeven.

    Bryan vs Reigns: Goede match. Snap nog steeds niet echt wat ze nou in Reigns zien. Heeft 0,0 mic skills en z'n wrestling skills zijn ook niet van top niveau. Achja, Lesnar kan hem wel dragen naar ene goede match I guess. Jammergenoeg krijgen we wss nooit Lesnar vs Bryan te zien. De kansen die WWE hier mist, damn.

    Overall: Had er minder van verwacht. Nog steeds geen geweldige ppv though. Prima voor een B ppv.
    Poule heb ik wel helemaal verkloot. Alsjeblieft Aike.
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SexyTim ma feb 23, 2015 2:40 pm

    WWE Fastlane 2015 (Overall: 5,5/10)
    Match 1: Dolph Ziggler, Erick Rowan & Ryback vs Seth Rollins, Kane & The Big Show **1/4
    Match 2: Stardust vs Goldust *
    Match 3: WWE Tag Team Championship: The Usos (Jimmy & Jey) (c) vs Tyson Kidd & Cesaro **3/4
    Match 4: WWE Divas Championship: Nikki Bella (c) vs Paige *3/4
    Match 5: WWE Intercontinental Championship: Bad News Barrett (c) vs Dean Ambrose **
    Match 6: WWE United States Championship: Rusev (c) vs John Cena ***1/4
    Match 7: Winner will face Brock Lesnar at Wrestlemania: Daniel Bryan vs Roman Reigns ***3/4

    Uitgebreide uitleg in Dutch Generation X video
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van ElroyJetson ma feb 23, 2015 10:06 pm

    WWE Fast Lane 2015:


    -- Booker T met zijn ribs xD. Renee Young noemt Rollins een trash-talker XD.

    -- Dean Ambrose/Renee Young interview ding was wel nice. Interessant dat ze alleen champions van de 80s en 90s laten zien xD

    -- Hahaha, dat segment waar Cesaro & Kidd Uso ambushen in die restaurant xD

    -- Uso's hahaha wel lachen

    -- Sheamus return filmpje, awesome.

    -- MizTV was leuk. Die schoenen van The Miz XD. Sandow die ging zitten in de corner als Raven lol.

    -- Jammer dat al voor een lange tijd geen originele stages gebruiken ipv same old RAW stage


    Match 1 : Six Man Tag Team Match
    Dolph Ziggler & Erick Rowan & Ryback vs The Big Show & Kane & Seth Rollins (w/ J&J Security)


    Ik dacht heel even dat Rowan dat Satanische geit-ding logo op zijn kleding had xD
    Dat gedoe met Ryback was leuk. Einde was ook leuk, nice. **1/2
    Orton returns, nice, crowd was best lame xD. RKO's waren vet, denk alleen dat het logischer zou zijn als Orton returnde in normale kleding ipv ring-attire xD


    -- WTF die WrestleMania theme...


    Match 2 : Singles Match
    Stardust vs Goldust


    Matige match, was niet slecht maar zag er soms sloppy uit. Was denk ik ook meer de bedoeling.
    Meer een fight tussen broers dan gewoon ff lekker rasslen. *3/4


    Match 3 : WWE Tag Team Championship Match
    The Uso's (c) (w/ Naomi) vs Cesaro & Tyson Kidd (w/ Natalya)


    Die barricade spot was vet. Sharpshooter gebeuren was leuk. Leuke match en leuk einde. **3/4


    -- Triple H vs Sting segment was vet Razz


    Match 4 : WWE Women's Championship Match (Lilian Garcia)
    Nikki Bella (c) (w/ Brie Bella) vs Paige


    Fishnet <3. Nikki's bewbz <3. ALABAMA SLAM! POWERBOMB WAT! Mwah match. *1/2


    Match 5 : WWE Intercontinental Championship Match
    Bad News Barrett (c) vs ''The Lunatic Fringe'' Dean Ambrose


    Barrett is verbeterd qua look in lichaam vind ik Razz . Match was meh, kut finish **


    -- FLINTSTONES EN WWE YABA DABA DOOOOOOOOOO!!!!

    -- DRUIDS THEME SONG <333. Wyatt in die Casket xD
    I AM BRAY WYATT, THE NEW FACE OF FEAR! (Mooi hoe hij dat zei met die stem Razz )


    Match 6 : WWE United States Championship Match
    ''The Bulgarian Brute'' Rusev (c) (w/ Lana) vs John Cena


    CROSSFACE! ALABAMA SLAM! Damn die crowd toen Rusev uit die FU kickte, hoor je normaal nooit xD
    HOLY SHIT DIE POWERBOMB! LOW BLOW BAM! KICK BAM! RUSEV WINS! YES! Damn goede match Very Happy ***1/2
    Die gezichtsuitdrukkingen ook, nice moment.


    Main Event : Number 1 Contendership Match
    Roman Reigns vs Daniel Bryan


    Iig een beter crowd reaction dan op de Rumble xD. Die drie 'slams' achter elkaar was vet, moet ie vaker doen Razz
    Lekkere Powerbomb. Nice Super Back Suplex. Spear tegen de Steps nice. WOW SUPERMAN PUNCH! Nohhh, Reigns kicks out the knee!
    WAT! Die counter into YES Lock! BOHHHH lekker die vuisten! BAM! SPEAR! Bryan got rekt. YES REIGNS WINT! Awesome match. ****
    Lesnar vs Reigns > Lesnar vs Bryan.



    Overall Rating: 6.25 out of 10

    Ik geef het een voldoende. Had wat crap hier en daar. Maar de twee segments met HHH/Sting en Wyatt waren vet.
    Cena vs Rusev was goed en Bryan vs Reigns was awesome. Beetje wat ik verwacht had, meer een PPV om Mania op te bouwen. I'm hyped voor Lesnar/Reigns.




    WWE Payperviews 2qix004
    WWE Payperviews Nd3odw
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van SexyTim di feb 24, 2015 12:17 am

    Lesnar vs Bryan > Lesnar vs Reigns
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk di feb 24, 2015 1:29 am

    ElroyJetson schreef:WWE Fast Lane 2015:
    Lesnar vs Reigns > Lesnar vs Bryan.

    Omdat ze toch met Reigns doorgaan wat je wel cool vindt of omdat je denkt dat het op het dit punt een interessantere match is?
    Anyhoo, review upload ik morgenochtend.

    Verder WrestleMania:
    Kijk momenteel alleen uit naar Rollins vs Orton.
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Luuk di feb 24, 2015 2:41 am



    Van Timboland, Vicstick en mezelf. Ratings in description box (dus kijken gnagnagna)
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van ElroyJetson di feb 24, 2015 10:48 am

    Luuk schreef:
    ElroyJetson schreef:WWE Fast Lane 2015:
    Lesnar vs Reigns > Lesnar vs Bryan.

    Omdat ze toch met Reigns doorgaan wat je wel cool vindt of omdat je denkt dat het op het dit punt een interessantere match is?
    Anyhoo, review upload ik morgenochtend.

    Verder WrestleMania:
    Kijk momenteel alleen uit naar Rollins vs Orton.


    Qua wat ik verwacht in storyline. Heb liever twee badasses tegen elkaar, want WWE kennende zouden Heyman/Lesnar Bryan helemaal uitlachen omdat hij klein is en daar zit ik niet op te wachten voor een Main Event storyline feud.. En heb wel wat met Reigns op dit moment...

    Gesponsorde inhoud


    WWE Payperviews Empty Re: WWE Payperviews

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 8:20 pm