Wrestling

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Wrestling

Welkom op hèt forum voor Nederlandse wrestling fans. Ben jij een wrestling fan en praat je er graag met anderen over? Iedereen is welkom, jong en oud!


+4
SexyTim
SRisamasu
*Roy13*
Luuk
8 plaatsers

    Wekelijkse shows

    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk ma feb 16, 2015 7:53 pm

    Bespreek hier de wekelijkse shows van alle promoties (WWE, TNA, ROH, Lucha Underground, etc). Is het een wekelijkse show van meer dan een jaar oud? Ga dan naar het oude wekelijkse show review topic in het oude shows review forum.

    Wekelijkse shows New-raw
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk za feb 21, 2015 3:47 pm

    Wekelijkse shows Nxt-logo

    NXT 18 februari 2015

    ++ Neville vs Owens ***3/4, dat was coole shit

    + KO opent de show, hou van heels die slechte dingen doen om goede redenen
    + Rhyno :O fuck, vet
    + Die gast in het publiek die handen over oren doet van z’n kind door Holy Shit chants en zelf ook fucking hard Holy Shit chant xD
    + Bálor interview met Rhyno die ff langsloopt xD
    + SAWFT entrance, kijk dat zijn characters
    + Neville interview
    + Parker/Crowe ding, wel cool. Parker meer character en Crowe is wel cool
    + Banks ownt Blue Pants en interview erna, the bossssss, mn favo vrouwke in NXT (heel WWE eigenlijk). Ze heeft echt wat

    - SAWFT vs Vaudevillains
    - Blake & Murphy, vanilla white generic gastjes

    NXT is zo leuk uurtje wrestling iedere week
    *Roy13*
    *Roy13*


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 21-02-15

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van *Roy13* za feb 21, 2015 7:48 pm

    Wekelijkse shows Dd8e7a7ba364e0508ff27b1ad225f1fe_view

    +

    Dean VS Harper : wow is het echt waar? Daadwerkelijk een goeie match op RAW
    Dean bijt Harper JBL daaropvolgend - Luis Suarez xD
    CrossRhodes op Goldy : Zag je niet aankomen ofzo xD,
    Paige wint
    Seth on the mic
    Seth VS Dolph ; 2 goeie matches? moet niet gekker worden.
    HHH & Ric Flair : WOoooooooooooooooooooo

    -

    Gold-Stardust VS New Day : Tuurlijk zal ook eens niet zo zijn.
    Kane VS Roman : SKIP - Serieus nu gaan ze gewoon 2 kutmatches omdraaien?
    D Bryan VS Big Show : SKIP
    Bella's jatten Paige's outfit : omg wat een kinderachtig gedoe.
    Ascension VS Darren Young & lulletje rozewater
    PTP ? meh

    Wekelijkse shows C4115572e71c61deca05be0f59807f94_view

    Most Epic Smackdown moments

    1 - What Goes Up
    2 - The Bus Stops Here
    3 - Funeral Crasher
    9/11 Tribute Show
    4 - Fatal Attraction
    5 - Supermarket Sweep
    6 - With The First Pick
    7 - On Top Of The World
    8 - A Familiar Adversary
    9 - Runaway Grooms
    10 - The Big Green Monster - JBL VS Godzilla

    Wekelijkse shows 7e65ba214cd2eda0b6cf445f01c43359_view

    +

    Catrina
    Ivelisse vs Angelico : Eind was wat overdreven,maar verder was het wel grappig gedaan. Leuk voor 1x ofzo
    Texano Jr VS Super Fly : decent niets bijzonders waarbij je op puntje van je stoel zit.

    -

    Mil Muertes VS Chavo Guerrero : Chavo in een match is al genoeg om het te verpesten
    The Crew VS Sexy Star, Pimpinela Escarlata & Mascarita Sagrada : meh

    Wekelijkse shows C1e6dd2356edd784e0cbfd66d7603069_view

    +

    Terugblik op NXT Rival
    Regal
    Owens opens the show
    WTF HOLY SHIT RHYNO - GORE GORE GORE
    Balor Backstage interview
    Blue Pants haha awesome
    Sasha Banks VS Blue Pants
    Solomon Crowe : ik mag hem nu al xD
    Owens VS Neville

    -

    Vaudevillans VS Enzo Amore & Big Cass : Veel te kort
    Women's champion Haarbal niet Diva's champion

    Wekelijkse shows 57e97a4c59754ad42a2662c762639cb2_view

    +

    D Bryan VS Miz : Miz krijgt klappen dat is altijd wel de moeite waard.
    Luke Harper VS Roman Reigns : was wel nice
    Paige wint
    Rusev sloopt Uso's
    Seth Rollins VS Dolph Ziggler

    -

    Ryback VS Kane : SKIP
    BNB VS R-Truth : SKIP
    Ziet de Replay - Truth wint? BNB hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen.
    Ascension VS New Day : SKIP
    Big Show VS Big Red Rowan : SKIP, Eenmalig op TLC vond ik niet erg,maar net als Kane/Ryback zit ik hier niet vaker op te wachten.
    Rowan (Barry Horowitz van nu)
    Paige VS Cameron : Van alle diva's waarom nu net uitgerekend zij?
    Kidd VS USO : Saai


    TNA Daar ben ik voorlopig klaar mee
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SRisamasu di feb 24, 2015 9:39 am

    WWE Monday Night RAW 23 februari 2015
    Wekelijkse shows BPWJKDWm

    +++Orton is back
    +Dat crowd damn
    --Kijk, dit vind ik raar. Nu kan hij opeens wel naast Rollins staan zonder helemaal gek te worden. Gister wilde hij hem nog vermoorden. I guess fuck logic.
    +Ziggler vs Barrett
    +Like the way they're going, multi-man match voor de IC title op Mania. Ik zeg doen.
    -Ascenscion vs PTP: SKIP
    -Reigns/Bryan/Heyman segment: Bla bla bla Reigns is the man bla bla bla. Wat een stelletje asskissers zeg. Kut segment.
    +Usos/Cesaro&Kidd: Leuk dat ze Natalya & Noami hier ook in verwerken. Voor de rest weer een goede match
    -Stardust vs Swagger: SKIP
    +-Cena/Rusev: Vind deze feud hartstikke kut met het geweten in je achterhoofd dat onze grote vriend Sjonnie toch weer gaat winnen op Mania. Vind de feud zoeizo kut want ben geen fan van Cena en Rusev dus het kan me ook weinig boeien.
    ---Paige/Emma vs Bella Twins: 1 woord: vreselijk. Stuur Paige/Emma/AJ Lee/Naomi/Natalya allemaal naar NXT AUB. Krijgen ze tenminste tijd om wat te laten zien en een goede storyline.
    +Wyatt promo: Volgende week mag Taker wel weer eens op komen dagen.
    -Ryback vs Axel: SKIP
    +-Orton/Rollins vs Bryan/Reigns: fuck logic, nogmaals.

    Mwah show, crowd was erg goed though.
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk di feb 24, 2015 12:55 pm

    RAW 23 februari 2015

    + Orton opent op een leuke manier, ik mag deze Orton echt. Ook wel leuk met Authority. Orton vs Rollins wordt zo vet
    + Ziggler vs Barrett
    + Ziggler achter IC weer aan, beter dan tegen Bryan, maar dit is gewoon Ziggler in 2014: kleine push, IC, kleine push, IC, kleine push, IC
    + Do you have a problem because I’m a woman Seth Rollins XD ja dit bedoelde ik dus
    + Authority backstage, sure is wel leuk dat Orton doet alsof ie trouw is aan Authority
    + Daniel Bryan puts over Roman Reigns, zo doe je dat he
    + Reigns/Heyman, joah
    + Rusev/Cena
    + AxelMania XD en Big Guy xD
    + Randy Orton & Seth Rollins vs Daniel Bryan & Roman Reigns **3/4

    +- BR weer? xD meh, zo lui

    - Truth, really
    - Barrett verliest clean
    - Uhm waarom loopt WWE nou nog Sting te adverteren? Was dat nou precies wat HHH NIET ging doen na Fast Lane?
    - Bushwhackers HOF, omg really

    Ascension geskipt
    Tag titles geskipt
    Wyatt geskipt
    Stardust geskipt
    Divas geskipt
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van ElroyJetson di feb 24, 2015 4:07 pm

    BUSHWHACKERS IN HOF YES!!!
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk vr feb 27, 2015 12:55 pm

    NXT 25 februari 2015

    Leuke show buiten wat kleine dingetjes


    + Crowe hacker gimmick, origineel en met de tijd mee
    + Dillinger aan mic, uhm wauw?
    + Interviews op de show
    + Becky vs Bayley, leuke match hoor
    + Owens’ character, super chill. Een heel die slechte dingen doet om een goede reden, en verder gewoon likeable is. Owens vs Riley, BOOK IT BOOK IT BOOK IT WE WANT RILEY
    + Terughalen van vedettes a la Rhyno en Kendrick
    + Kenrdick vs Bálor MOTN

    +- Dempsey vs Hideo en aftermath

    - Lucha Dragons vs Tye Dillinger & Jason Jordan, mag die Jordan wel tho, was meer om angle
    - Corbin
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van ElroyJetson vr feb 27, 2015 5:12 pm

    Wil je Riley? xD
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk vr feb 27, 2015 5:56 pm

    YES! Riley rules.
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van ElroyJetson za feb 28, 2015 12:26 am

    F00KIN WUT M8?

    Wekelijkse shows 5qiw8
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SexyTim za feb 28, 2015 9:17 pm

    Wie is Riley?
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SRisamasu di maa 03, 2015 6:27 pm

    *** WWE Monday Night RAW 2 maart 2015 ***
    Wekelijkse shows BPWJKDWm

    Opening Segment: Ze builden al een beetje op naar Rollins/Stewart voor later in de show.
    Reigns interrupts en ze maken de main-event. Oftewel, niks bijzonders.
    Btw, random CM Punk chant xD

    BNB vs Ambrose: Gemiddelde normale RAW match. Vind het toch vrij opvallend dat R-Truth in een IC title feud zit anno 2015 xD. Achja, ik kijk uit naar de multi-man ladder match op Mania.

    Miz Commercial: Ha ha ha. Kijk uit naar het moment dat Mizdow eindelijk turnt.

    Wyatt: Damn. Beter komen die Taker oldskool mindgames gauw.

    Usos/Cesaro/Kidd/Naomi/Natalya: Had er gewoon effe geen zin in. SKIP

    #AXELMANIA: John Cena zegt al voor het 2de jaar op rij dat hij de Andre The Giant Memorial Battle Royal in gaat en uiteindelijk zit hij er niet in xD. Stephanie was gewoon weer goed. AXELMANIA!

    HHH/Booker T: Goed segment. Doen ze goed deze feud als Sting er niet is. Ben gewoon niet zo'n hele grote Booker T fan dus tsja, vond het niet geweldig ofzo.

    Divas title: She's baaaaaaaaaack! Dat pop voor haar return damn. Maar daarna gewoon weer die trolls die CM Punk gaan chanten. Fuck you. Chant CM Punk naar Ryback ofzo. Ben benieuws naar deze feud.

    Daily Show: Ik ben hier niet echt een fan van. Mensen zoals Jon Stewart is hartstikke leuk in een talkshow maar op RAW. Hoeft van mij niet echt. Snap dat ze dit doen om mainstream attention te krijgen, maar toch....

    Bryan vs Harper + IC title: Weinig tijd voor D-Bry en Luke. En btw, moet dit kat-en-muisspel nou echt om de belt? Het was leuk met Ambrose omdat dat bij z'n character hoort, maar Luke Harper nu ook..?

    Heyman promo: Wauw, gewoon wauw. Wat een motherfucking promo. Best guy on the mic in the business.

    Reigns vs Rollins: Ughh. Het is de 'Gotta make Reigns look strong' show. Reigns was weer eens in superman modus. De hele Authority was niks voor Roman. Bah. Mensen zoals Heyman kunnen Reigns geweldig over krijgen, maar dit gaat er bij mij niet in. En wanneer gaan ze de Orton turn nou doen?

    Prima RAW. Benieuwd wat ze volgende week doen.
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SexyTim di maa 03, 2015 7:39 pm

    Die promo van Heyman maakte me boos, zijn lippen zitten bijna vast aan Reigns' reet.

    Bij Daily Show segment heb ik me echt kapot gelachen xD Is alleen grappig als je Daily Show kijkt denk ik tho
    SRisamasu
    SRisamasu


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 20-02-15
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Tiel

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SRisamasu di maa 10, 2015 5:05 pm

    WWE Monday Night RAW 9 maart 2015
    Wekelijkse shows BPWJKDWm

    Opening Segment: Mehh, vind het heel raar hoe ze Orton hebben gebookt. Had gewoon net zoals Ambrose gedaan denk ik dan.

    2 on 1 handicap in ME: *zucht*

    D-Bry vs Barrett: Really WWE? Deze feud gaat om wie de belt heeft en niet wie de champ is? Kom aan, het was leuk toen Ambrose het deed maar nu slaat het totaal nergens meer op.

    Ambrose vs Stardust: ^^^^^^^^^^^^

    Heyman/Lesnar: Bow down to the mic king. Wat een geweldenaar. Deze feud is tot nu toe alleen Heyman on the mic. Verwacht toch wel ietsje meer van je Mania ME feud.

    Show/Kane vs Ryback/Rowan: Show vs Kane feud? Ja, daar zitten we echt op te wachten.

    AJ vs Summer: Tsja, deze feud kan me nou al niks meer boeien xD

    Rusev/Cena: Prima segment. Alsjeblieft WWE, laat Rusev winnen. Kunnen we niet voor 1x het talent te laten winnen over Cena?

    New Day vs Cesaro/Kidd: DO NOT CARE

    Naomi vs Natalya: ^^^^^

    Los Matadores vs Uso's: STILL DON'T CARE

    Wyatt vs Taker: Kijk, dit wilden we zien in deze feud. Nu nog Wyatt over laten gaan op Mania.

    Reigns vs Rollins/Orton: Hehe, mocht wel een keer gebeuren. Hebben ze te lang mee gewacht.

    Highlight of the night: Heyman promo
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van ElroyJetson di maa 10, 2015 5:39 pm

    En als Wyatt Taker verslaat is hij main eventer he, volgens jou?
    avatar
    Aikerte


    Aantal berichten : 74
    Registratiedatum : 18-02-15

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Aikerte di maa 10, 2015 6:43 pm

    Als eerste hoef je niet te winnen om over te zijn Sem.

    Ten 2de, Wyatt mag bij lange na de veters van Taker niet strikken, dus ik zou het ronduit belachelijk vinden als Wyatt zou winnnen. Daarbij opgeteld vind ik Wyatt gewoon saai geworden na de feud met Cena vorig jaar(waar hij zogenaamd over zou moeten gaan, terwijl het gewoon kut was in mijn ogen). Nee, Wyatt/Taker gaat vies tegen vallen en Taker moet gewoon met die Streak die over is geen match meer hebben en anders had het Sting moeten zijn.

    IC Feud vind ik juist een van de leukste vind ik dan, maakt het wel leuk dat steeds iemand er mee weg loopt, er zit een kind of leuk ding in. Ze willen gewoon allemaal de IC Champ worden en DB is de enige die nog niet aan het spelletje mee doet en zich focust(en wss dan ook gaat winnen denk ik).

    Randy vs Seth gaat de show stelen denk ik, vind het juist geweldig hoe ze overbrengen dat het ieder moment kan gebeuren, maar het toch laten afwachten net als in het openingssegment. Als ze, zoals Sem zegt, het Ambrose ding hadden gedaan had je weer de bekende 'Ah ze komen niet met iets nieuws' shit gehad. Vind het nice dat ze Orton even terughaalde, doet zijn character ook ten goede dat hij nadenkt over zijn acties hoe en wanneer.

    Rusev/Cena same als bij Wyatt/Taker. Cena mag van mij wel de guy zijn de Rusev beïndigt + je weet dat er een nieuwe waardige US Champ komt, want ik vind Rusev als US Champ ook best kickass. Laat Cena maar winnen en Rusev op Extreme Rules weer ofzo.

    Aka WM heb ik geen zin in op de IC match en Seth vs Orton na. Brock vs Reigns weet ik niet wat te verwachten, dus laat me daar verassen
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk di maa 10, 2015 6:58 pm

    Aikerte schreef:Als eerste hoef je niet te winnen om over te zijn Sem.
    Dat is zo, en in veel gevallen ben je de winnaar zelfs als je verliest alleen beseft WWE dat niet.

    Aikerte schreef:
    Ten 2de, Wyatt mag bij lange na de veters van Taker niet strikken, dus ik zou het ronduit belachelijk vinden als Wyatt zou winnnen. Daarbij opgeteld vind ik Wyatt gewoon saai geworden na de feud met Cena vorig jaar(waar hij zogenaamd over zou moeten gaan, terwijl het gewoon kut was in mijn ogen). Nee, Wyatt/Taker gaat vies tegen vallen en Taker moet gewoon met die Streak die over is geen match meer hebben en anders had het Sting moeten zijn.
    Agreed, het is een no-win situatie. Taker's legacy is vernietigd als hij hier van Wyatt verliest, maar als Taker wint kun je Wyatt niet serieus nemen: hij is degene die zo graag een match wou tegen Undertaker.

    Aikerte schreef:
    IC Feud vind ik juist een van de leukste vind ik dan, maakt het wel leuk dat steeds iemand er mee weg loopt, er zit een kind of leuk ding in. Ze willen gewoon allemaal de IC Champ worden en DB is de enige die nog niet aan het spelletje mee doet en zich focust(en wss dan ook gaat winnen denk ik).
    Ik haat deze feud. Pissed off dat DB hierin wordt gegooid als een afterthought. Dat ze niks voor hem hebben kunnen bedenken voor Mania. Belachelijk. Ziggler en Ambrose zouden ook groter gefeatured moeten worden. Kan Brian zeggen 'huilen'', maar als je favo wrestler die vorig jaar tweemaal de show stal nu in een ladder match wordt gegooid omdat ze niks beters kunnen verzinnen, dan ben ik niet blij.

    Aikerte schreef:
    Randy vs Seth gaat de show stelen denk ik, vind het juist geweldig hoe ze overbrengen dat het ieder moment kan gebeuren, maar het toch laten afwachten net als in het openingssegment. Als ze, zoals Sem zegt, het Ambrose ding hadden gedaan had je weer de bekende 'Ah ze komen niet met iets nieuws' shit gehad. Vind het nice dat ze Orton even terughaalde, doet zijn character ook ten goede dat hij nadenkt over zijn acties hoe en wanneer.

    Oneens. Vaak is het zo dat hoe simpeler hoe beter een feud is. Orton die zich eerst bij authority aansluit en dan niet eens op basis van het verleden achter Rollins aan gaat maar op basis van afgelopen weken is een typisch voorbeeld van overbooking en een domme richting die ze hebben gekozen. Iedereen wou Orton op de RAW na Fast Lane tegen Rollins zien gaan, maar ze hebben het zo uitgesteld en overbooked dat de reactie lukewarm at best was.

    Aikerte schreef:
    Rusev/Cena same als bij Wyatt/Taker. Cena mag van mij wel de guy zijn de Rusev beïndigt + je weet dat er een nieuwe waardige US Champ komt, want ik vind Rusev als US Champ ook best kickass. Laat Cena maar winnen en Rusev op Extreme Rules weer ofzo.

    Ben het ermee eens dat als iemand het kan, dan Cena. Maar man, dat Sem zei dat hij dat segment op RAW goed vond vind ik bewonderenswaardig. Rusev zag er als een bitch uit en het wordt gewoon een feud om Cena's ego weer op te krikken na een matig 2014. Geen zinin.

    Aikerte schreef:
    Aka WM heb ik geen zin in op de IC match en Seth vs Orton na. Brock vs Reigns weet ik niet wat te verwachten, dus laat me daar verassen

    Heb in geen enkele match zin, al denk ik wel dat er meerdere (hele) goede matches zullen zijn. Maar dat maakt een WrestleMania niet goed. Het moeten die unieke matches/momenten zijn, maar momenteel zit dat er niet in vooralsnog
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van ElroyJetson di maa 10, 2015 7:03 pm

    huilen
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SexyTim do maa 12, 2015 8:25 pm

    Wyatt/Cena feud was uitstekend t/m Wrestlemania, maar het feit is wel dat nadat Wyatt die match verloor, de feud helemaal nergens meer overging en van Feud of the Year contender naar Worst Feud of the Year Contender ging. Wyatt's promowerk voor Wrestlemania was uitstekend, hij wilde Cena's legacy vernietigen door hem of te verslaan of Cena tot het uiterste te drijven. Toen Cena vervolgens op zijn Cena's hem fftjes versloeg was al Wyatt's credibility compleet weg, wat alleen maar erger werd toen Wyatt Harper & Rowan EN een klein kind nodig had om een Cage Match te winnen, om vervolgens weer clean as a motherfucking whistle te verliezen van Cena @ Payback. Ipv dat die feud met Cenaa Wyatt hielp "the next level" te bereiken, werd die keihard naar beneden geduwd en mocht die in de zomer in een niks feud met iedereen's favoriete Awkward Dad Jericho feuden.
    SexyTim
    SexyTim


    Aantal berichten : 65
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 104
    Woonplaats : Denemarken

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van SexyTim do maa 12, 2015 10:07 pm

    WWE is ook f'n stupid dat ze Lesnar & Reigns weer eens in dezelfde arena hebben en ze dan NIET face to face laten gaan
    avatar
    Aikerte


    Aantal berichten : 74
    Registratiedatum : 18-02-15

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Aikerte di maa 17, 2015 6:00 pm

    Kut raw, wel nice einde tho
    ElroyJetson
    ElroyJetson


    Aantal berichten : 121
    Registratiedatum : 18-02-15
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Eygelshoven

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van ElroyJetson di maa 17, 2015 11:22 pm

    RAW 3/2/2015:


    + Opening Segment
    + Niagara Falls xD
    + THE CASKET IS ON FIRE!
    + Cena/Steph segment
    + AxelMania lol
    + Rusev op mic Cool
    + HAH! CENA SCHROK VAN DIE KNAL XDDD
    + King of Kings Cool
    + Little kids on the internet xD
    + BISCHOFF MENTIONED! BAH GAWD!
    + HHH/Booker segment
    + Pop voor AJ
    ++ Daily Show XD
    + IC Title 24/7, wel leuk
    + Alundra Blayze in HOF Cool
    + HALL OF FAME THEME SONG :w00t:
    + Heyman over Lilian Garcia XDDD
    + Andre is dead XD
    ++ Heyman promo
    + Rollins wint lol wat
    + Spear in mid-air
    + Reigns goes wild, beetje toevallig al die spots tho, maar goed

    - WrestleMania theme
    - de rest geskipt




    RAW 3/9/2015:

    + Chris Benoit is innocent sign
    + JAMIE NOBLE ON THE MIC
    + RAW is WAR crowd sign
    + Wedden, in de Attitude Era had een fan vast die zak/belt van Barrett afgepakt xD
    + Warrior Award, fucking nice
    + Reigns filmpje, joah
    + OMG YES YES
    + LESNAAAARRRR!!!
    + PYRO! BOEM!
    + LESNAR'S THEME Cool
    + MONTREAL SCREWJOB MENTIONED! :w00t:
    ++ HEYMAN!!!!!!!! <3 <3 <3
    + WIZDOW
    + Sting filmpje
    + Rusev/Cena backstage
    + Axelmania hah
    + Rusev wint Cool
    + Cena chokes out Rusev
    + Lol Cena leek beetje op Alliance Austin
    + Lol, echt Matadores uit het niets opeens
    + MATADORES WIN! OLE! (Crowd dood XD)
    + Wyatt joah
    + GONG
    + THUNDER STRIKES THE CHAIR! THE CHAIR IS ON FIRE! THE CHAIR IS ON FIRE!
    + Undertaker's theme song Cool
    + Randy 3:16
    + Reigns wint
    + ARE YOU CRAZY? XDDD
    + Chairshots Cool
    + Spike DDT & RKO door Announcetable, boh dat ging zo smooth

    - Waar sloeg die opening segment op XD
    - Kane/Big Show/Steph gedoe
    --- Wiz Khalifa XD
    - SmackDown! theme
    - De rest geskipt




    RAW 3/16/2015:

    + JAMIE NOBLE ON THE MIC!
    + Mercury xD
    + Opening Segment joah
    + Ryback wint
    + Cena Sucks chants
    + RUSEV DOET HET FANTASTISCH!
    + J&J quit xD
    + I am gonna Fuck up Roman Reigns Cool
    + Lesnar filmpje
    + Larry Zbyszko in de HOF Cool
    + I didn't know Tyson was a different species xD
    + ECDUB chants
    + Heyman Cool
    + Reigns, joah
    + Dat Bryan/Ziggler staredown tho
    + BARRETT STANDS TALL YEAH!
    + SNOOP DOGG AT RAW NEXT WEEK!
    + King of Kings Cool
    + Big Show skips Leg Day sign xD
    + STING! THE VIGILANTE IS HERE!
    + STINGER SPLASH!
    + Scorpion Death Drop op Noble
    + RKO op Mercury
    + Elkaar boos aankijken enzo

    +- Wyatt promo, niet echt opgelet tbh xD

    - Fakest russian accent I have ever heard Razz
    - WrestleMania theme gvd
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk di maa 24, 2015 2:12 pm

    RAW 2 maart 2015


    Deze RAW was niet all too bad, wat ze deden qua opbouw was wel aight

    + Openingssegment, joah
    + Niagara dingetje, leuk
    + Cena/Steph ding, cool
    + Axelmania Cool dit is zo cool
    + Cena/Rusev, ik dig dit TOT NU wel. Cena in underdog positie zoals het hoort
    + HHH/Booker, was wel leuk
    + AJ pop
    + Daily show, dat was zo cool xD
    + IC title steeds afpakken enzo
    + Heyman, holy shit, on fire

    - Ja kom laten we doen alsof Cena geen match op Mania zal hebben
    - DB vs Harper, dat was wel echt even heel kort xD *1/4

    De rest geskipt
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk di maa 24, 2015 9:27 pm

    RAW 9 maart 2015


    Jup hier gaat het mis

    ++ Die Heyman promo was de shit

    + Openingssegment, entertaining stuff tussen Rollins/Orton. Neemt niet weg, however, dat ze dit total niet hoeven te doen
    + IC Title brawl, als je het gewoon los bekijkt is het wel leuk

    - DB vs Barrett, was dat een match? ¾* zo afgeleid door Truth op commentary
    - Undertaker nog steeds niet op RAW
    - Veel te lange en overdue beatdown van Orton op Rollins, super man

    -- Heyman moet Lesnar EN Reigns promoten voor Mania, toch te gek voor woorden
    -- Ugh booking van Cena/Rusev down the toilet
    Luuk
    Luuk
    Admin


    Aantal berichten : 163
    Registratiedatum : 01-12-14
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Maastricht

    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Luuk di maa 24, 2015 9:57 pm

    SmackDown 12 maart 2015


    Te weinig gezien voor oordeel

    +- Openingssegment, cliché, overdone en voorspelbaar
    + DB/Ziggler/Ambrose vs Barrett/Harper/Stardust **3/4 yo waar is Truth dan xD I’m telling ya

    - DB heeft vrede met IC Ladder match
    - Waarom zou Harper een Mania moment willen xD
    - Henry wordt van stal gehaald om Reigns te promoten omdat hij het zelf niet kan
    - WTF een turd xD

    Rest geskipt

    Gesponsorde inhoud


    Wekelijkse shows Empty Re: Wekelijkse shows

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 09, 2024 10:28 pm